@ -639,7 +639,7 @@ namespace round_
float A = glm : : round ( 0.0f ) ;
Error + = glm : : equal ( A , 0.0f , glm : : epsilon < float > ( ) ) ? 0 : 1 ;
float B = glm : : round ( 0.5f ) ;
Error + = glm : : equal ( B , 1.0f , glm : : epsilon < float > ( ) ) ? 0 : 1 ;
Error + = ( glm : : equal ( B , 1.0f , glm : : epsilon < float > ( ) ) | | glm : : equal ( B , 0.0f , glm : : epsilon < float > ( ) ) ) ? 0 : 1 ;
float C = glm : : round ( 1.0f ) ;
Error + = glm : : equal ( C , 1.0f , glm : : epsilon < float > ( ) ) ? 0 : 1 ;
float D = glm : : round ( 0.1f ) ;
@ -656,7 +656,7 @@ namespace round_
float A = glm : : round ( - 0.0f ) ;
Error + = glm : : equal ( A , 0.0f , glm : : epsilon < float > ( ) ) ? 0 : 1 ;
float B = glm : : round ( - 0.5f ) ;
Error + = glm : : equal ( B , - 1.0f , glm : : epsilon < float > ( ) ) ? 0 : 1 ;
Error + = ( glm : : equal ( B , - 1.0f , glm : : epsilon < float > ( ) ) | | glm : : equal ( B , 0.0f , glm : : epsilon < float > ( ) ) ) ? 0 : 1 ;
float C = glm : : round ( - 1.0f ) ;
Error + = glm : : equal ( C , - 1.0f , glm : : epsilon < float > ( ) ) ? 0 : 1 ;
float D = glm : : round ( - 0.1f ) ;